09127044314
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

توربو شارژ ماشین آلات راهسازی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

یکی از بخش های تخصصی و با سابقه در مجموعه توربو شارژ سیف الهی ، بخش توربو شارژ ماشین آلات راهسازی می باشد. مرکز توربو شارژ سیف الهی با بیش از 30 سال سابقه در زمینه ی تخصصی قطعه ی توربو شارژ انواع ماشین آلات راهسازی ، با بسیاری از معادن سرشناس ، کارخانه ها و شرکت های دارای ماشین آلات راهسازی همکاری داشته است. این مرکز معتبر علاوه بر تامین توربو شارژ برای انواع ماشین آلات، دارای خدمات پس از فروش و راه اندازی و رفع ایراد این قطعه با بهترین متد ها است و آمادگی خود را برای همکاری با شرکت ها اعلام می دارد.

توربو شارژ ماشین آلات راهسازی همچون دیگر خودروهای سواری، شاسی بلند و غیره می باشد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ قطعات توربو شارژ ماشین آلات راهسازی در تهران می باشد. این مجموعه امکان خرید قطعات توربو شارژ را به طور کامل برای مشتریان فراهم نموده است. عملکرد اصلی سوپر شارژ ماشین آلات راهسازی جهت تأمین اکسیژن مورد نیاز احتراق برای موتور می باشد. موتور برای آنکه بتواند انرژی لازم خود را تأمین کند، نیاز به سوخت دارد. به طور طبیعی برای سوختن بنزین، نیاز به اکسیژن است. هر چه میزان سرعت خودرو افزایش پیدا می کند، موتور نیاز به اکسیژن بیشتری دارد. سیستم مکانیکی توربو شارژ ماشین آلات راهسازی و دیگر خودروها را همچون کمپرسور هوا طراحی نموده اند تا بتواند دود تولید شده از احتراق را به خارج از سیستم هدایت کند و در عوض هوای فشرده و متراکم به داخل سیلندر مکیده می شود و میزان عملکرد موتور افزایش پیدا می کند.

توربوشارژ ماشین آلات راهسازی

انواع سوپر شارژ ماشین آلات راهسازی و تعمیر آن

سوپر شارژ ماشین آلات راهسازی در دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند. البته هر کدام از آنها، از نظر نوع عملکرد مشابه یکدیگر می باشند. توربو شارژ ضربانی، توربو شارژ حلزونی ساده و توربو شارژ حلزونی با افزاینده سرعت از جمله انواع توربو شارژ ماشین آلات راهسازی به شمار می روند. البته هر کدام از این نوع قطعات مکانیکی سوپر شارژ متناسب با مکانیزم های مختلف طراحی شده اند.

با توجه به ماهیت فیزیکی که سیستم توربو شارژ از آن برخوردار است، به دلایل مختلف امکان آسیب و نقص فنی در عملکرد این قطعه وجود دارد. بدین ترتیب نیازمند به دریافت خدمات تعمیر توربو شارژ ماشین آلات راهسازی خواهید بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه تعمیرات انواع توربو شارژ ماشین سنگین راهسازی می توانید با واحد تعمیرات فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید. این مجموعه متشکل از نیروی متخصص در حوزۀ تعمیرات و فروش قطعات کامل انواع توربو شارژ با قیمت مناسب می باشند.

ادامه مطلب ˅
6 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()