09127044314
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
کالا برای:

لوازم توربو شارژ

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

لوازم توربو شارژ اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهد و نقش تعیین کننده ای بر روی افزایش عملکرد اتومبیل دارد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از مجموعه های وارد کنندۀ تجهیزات توربو شارژ خودروهای سبک و سنگین در ایران فعالیت می کند. بدین ترتیب مالکین اتومبیل هایی که به سیستم موتور توربو شارژ مجهز هستند، در صورت لزوم می توانند هر یک از قطعات و لوازم توربو شارژ را از طریق مراکز معتبر تهیه نمائید.   


لوازم توربو شارژ

مجموعه توربو شارژ سنتر مرکز تخصصی قطعه توربو شارژ در کشور است و به صورت تخصصی تمامی لوازم مرتبط با سیستم توربو شارژ را نیز موجود کرده توربو شارژ یک قطعه نیست و برای نگهداری و طی مشکلاتی که ممکن است برای این قطعه به وجوده آید تمام قطعات مورد نیاز شما را موجود کردیم حالا این قطعات چیست ؟

- سنسور ها تمامی سنسورهای توربو شارژ خودروهای سواری در مجموعه موجود میباشد

- هوزینگ ها و ریز قطعات و واشرهای توربو که برای تعمیر توربو شارژ نیاز است 

- اکتان بوستر و روغن موتورهای مختص توربو شارژ 

- و لوازم تیونینگ که به تازگی به مجموعه اضافه شده که برای تقویت و بهبود راندمان خودروهای توربو است


فروش لوازم توربو شارژ

توربو شارژ از قطعات متعددی تشکیل شده است که معرف عملکرد کلی آن می باشد. طراحی لوازم توربو شارژ همچون یک دمندۀ قوی عمل می کند و هوا را به صورت متراکم به سمت سیلندر می کشاند تا بدین وسیله بتواند اهداف زیر را محقق سازد:

  • بهبود راندمان موتور
  • بهبود عملکرد سیلندرها
  • خارج کردن دود از پیشرانه
  • تسریع شتاب و قدرت موتور
  • افزایش دمای داخلی موتور
  • به حداقل رساندن پیشرانه اتومبیل
  • به حداقل رساندن میزان انتشار آلاینده های مضر
  • تأمین مقدار زیادی اکسیژن برای تسهیل احتراق سوخت

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی در اینجا قصد دارد، توضیح جامعی از اهداف، ویژگی، عملکرد و لوازم توربو شارژ را ارائه دهد تا بدین وسیله توانسته باشند به سئوالات رایج شما در این خصوص پاسخ دهند. ذکر موارد فوق در راستای مزایای توربو شارژ صورت گرفته است. به طور کلی گفته می شود که وظیفۀ اصلی توربو شارژ، تزریق مقدار زیادی اکسیژن به داخل محفظۀ احتراق می باشد که در نتیجۀ این اتفاق قدرت بیشتری به پیشرانه خودرو وارد می شود.

خرید لوازم توربو شارژ و انواع آن

لوازم توربو شارژ شامل قطعات متعددی است که هر کدام از آنها به منظور فعالیت خاصی تعبیه شده اند. از مهمترین ویژگی های قطعات موتور توربو شارژ می توان به داشتن مقاومت بالای آن در برابر حرارت بالا اشاره نمود. در ادامۀ متن به صورت مجزا هر کدام از انواع لوازم توربوشارژ را برای درک بیشتر شما تشریح می کنیم.

هوزینگ

این نوع قطعه به عنوان یک محفظه ای است که جهت پوشاندن لوازم یدکی موجود در سیستم توربو شارژ به کار برده و دارای نقش محافظ می باشد.

تیغه های چرخان

این نوع تیغه ها همان پره های کمپرسور هستند که به منظور فشرده سازی هوای ورودی به موتور توسط گازهای خروجی از اگزوز به کار برده می شود. معمولاً پره ها با پیشرانه، همگام و سازگار می شوند. به طور کلی شیوۀ طراحی، سایز و شکل تیغه ها در کنار شدت تزریق هوا و میزان فشار عواملی هستند که نقش اساسی در افزایش عملکرد کمپرسور و قدرت توربین دارد.

یاتاقان ها

از جمله مهمترین لوازم توربو شارژ به شمار می رود که جهت تسهیل چرخش پره ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته در برخی از اتومبیل ها تنها از بلبرینگ بهره گرفته می شود و عملاً نقش خاصی در سیستم توربو شارژ ندارد ولی به منظور روان سازی یاتاقان ها از روغن موجود در پیشرانه بهره گرفته می شود.

بلبرینگ های محور اتصال دهند

همانطور که از عنوان این قطعه مشخص است، فشار نیروهای وارده به بخش محور اتصال دهنده را به بار می کشاند.

محور اتصال دهنده

شامل پره های کمپرسور و توربین است که میان یاتاقان ها و بلبرینگ یک محور وجود دارد که باعث اتصال آنها با یکدیگر می شود.

آب بند

این قطعه به عنوان یکی از اساسی ترین لوازم توربو شارژ به شمار می رود که جهت جلوگیری از نشت کردن روغن در کمپرسور و سایر تجهیزات به کار برده می شود.

جهت استعلام قیمت لوازم توربو شارژ می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید و به صورت حضوری و اینترنتی هر یک از قطعات توربوشارژ را سفارش دهید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()