09127044314
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

توربو شارژ دریایی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

توربو شارژ دریایی از دیگر محصولات فروشگاه توربوشارژ سیف ‌الهی می باشد که در نمونه های با کیفیت و قیمت مناسب در نظر گرفته شده است. توربوشارژ ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از توربوشارژ های راهسازی، توربو شارژ دریایی، توربوشارژ زمینی ‌، توربو شارژ هوایی، توربوشارژ معدنی ،توربو شارژ تریلی ،توربو شارژ کامیون، توربوشارژ کامیونت و توربو شارژ خودروهای بنزینی و...

هر یک از این توربو شارژ ها مصارف گوناگونی دارند و برای وسیله های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. توربوشارژ دریایی قطعه ای تقویت کننده ی موتور بوده که برای بالا رفتن قدرت موتور به کار می ‌رود. زمانی که از توربو شارژ استفاده کنیم شاهد افزایش قدرت موتور به شکل قابل توجهی خواهیم شد.توربوشارژ ها برای انواع وسایل نقلیه از جمله ماشین ،کامیون ،کشتی، اتوبوس و غیره مورد استفاده قرار می ‌گیرند و استفاده از توربو شارژ دریایی در کشتی ها بسیار رواج دارد. توربوشارژ می تواند قدرت موتور را بسیار بالا برد و بدون تغییر وزن موتور باعث تولید انرژی بیشتر شود همچنین در مصرف سوخت نیز تا حدود ۱۰ درصد صرفه جویی کند.

مقدار انرژی در هر موتور به دو عامل مهم بستگی دارد که عبارتند از مقدار سوختی که در هر سیکل سوخته می شود و همچنین بازدهی موتور. باید توجه داشت که مقدار سوخت سوزانده شده توسط موتور باید در کنار همان میزان هوا وجود داشته باشد تا موتور با قدرت بیشتری کار کند. بنابراین توربوشارژ ها برای تزریق هوا به داخل سیلندر استفاده می‌ شوند و با استفاده از توربو شارژر دریایی می توان قدرت موتور را بسیار افزایش داد.

فروش توربو شارژ دریایی

توربوشارژ قطعه ای است که در وسایل نقلیه ی مختلف در نظر گرفته شده است زیرا با استفاده از آن، موتور قدرتمند تر عمل می کند و می تواند در سرعت های بالا، عملکرد بسیار بهتری داشته باشد. انواع توربو شارژ دریایی در قیمت ‌های مختلف در بازار به فروش می رسند و فروشگاه توربوشارژ سیف ‌الهی از جمله مراکزی است که انواع توربو شارژ ها را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند. فروش توربوشارژ دریایی و سایر توربوشارژ ها به دلیل توزیع مستقیم، با قیمت ارزان انجام می گیرد و مجموعه توربوشارژ سیف الهی از طریق وب سایت رسمی خود فروش توربو شارژ دریایی را ارائه می ‌کند.

خرید توربو شارژر دریایی

در زمان نیاز به خرید توربوشارژر دریایی در زمان خرابی این قطعه می توان به راحتی از مراکز معتبر توربوشارژ دریایی و سایر توربو شارژ ها را تهیه کرد. توربوشارژ دریایی در برند های مختلف خریداری می‌ شود و اگر بخواهید کیفیت بالایی را از این قطعه مشاهده کنید باید نمونه های اصلی را تهیه نمایید متاسفانه در بازار فروشندگانی وجود دارند که انواع توربوشارژ دریایی را در نوع تقلبی و بی کیفیت عرضه می نمایند، به همین جهت انتخاب مرکز مطمئن برای خرید توربو شارژر دریایی بسیار مهم می باشد و ما به شما فروشگاه توربوشارژ سیف الهی را معرفی می کنیم زیرا این مجموعه با تامین انواع توربوشارژ ها ، یکی از وارد کنندگان بزرگ توربوشارژ دریایی در کشورمان است که به صورت مستقیم محصولاتش را عرضه می دارد.

قیمت توربو شارژ دریایی

نگهداری توربو شارژ بسیار مهم بوده و باید از آن استفاده ی درستی داشته باشیم تا کمتر به تعمیرات و تعویض توربوشارژ دریایی نیاز پیدا کنیم. قیمت توربوشارژ دریایی با توجه به نوع و مدل و کیفیت ، مختلف بوده و به همین جهت قیمت توربو شارژر دریایی می تواند بسیار متغیر باشد ، همچنین فروشندگانی که عرضه ی این محصول را انجام می دهند نیز با در نظر گرفتن سود های مختلف، قیمت توربو شارژ دریایی را متفاوت ارائه می نمایند. مجموعه ی توربوشارژ سیف ‌الهی مفتخر است که با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت موجب جلب رضایت مشتریان گرامی شده است.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()