09127044314
سبد خرید 0

سرویس دوره ای توربو شارژ

صاحبین خودرو های دارای توربو شارژ، باید سرویس دوره ای توربو شارژ را مورد توجه قرار داده و به موقع سرویس توربو شارژ را انجام دهند، در غیر اینصورت منجر به تعمیر و تعویض توربو شارژ خواهد شد. توربو شارژ قطعه ای است که از روغن تغذیه می کند و به علت بی کیفیت بودن اکثر روغن ها ، باید هر 80 تا 100 هزار کیلومتر ، توربو شارژ باز شود و سرویس دوره ای انجام شود که سرویس توربو شارژ به صورت تخصصی در مجموعه ی توربو شارژ سیف الهی انجام می گیرد.


سرویس دوره ای توربوشارژ ( پکیج سرویس دوره ای )

کسانی که خودروهای توربو شارژ یا تنفس مصنوعی دارند باید یک نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشند سرویس دوره ای ! سرویس دوره ای به اندازه تعویض روغن موتور شما مهم است چرا ؟ در مواقع استفاده از خودرو توربو با توجه به درگیر بودن مداوم توربو در سیستم قدرتی خودرو و با هربار گاز مستقیم شما روی پدال پره توربو تا 200 هزار دور در دقیقه میچرخد و با توجه به این استحلاک بالا قطعات داخلی توربو فاید یا حتی خراب میشود و از عملکرد کلی توربو میکاهد و در صورت عدم سرویس یا تعویض قطعات داخلی توربو شارژ به صورت کلی خراب میشود و حتی ممکن است به قطعات دیگر آسیب وارد شود . 

از این رو کسانی که خودرو توربو شارژ دارند هر 80 هزار کیلومتر باید توربو خودرو را سرویس کنند تا از خرابی کلی توربو شارژ و کاهش بازدهی آن جلوگیری شود مجموعه توربو شارژ سنتر با تخصص مستقیم در حوزه توربو شارژ پکیج سرویس دوره ای یا اورهال توربو را در مجموعه خود دارد و  شما با مراجعه به مجموعه میتواند توربو شارژ سنترخود را سرویس کنید.

چرا توربو باید(80 هزار کیلومتر) سرویس شود ؟

1 - جلوگیری از خرابی کلی توربو شارژ

2 - افزایش توان توربو شارژ مانند روز اول

3 - جلوگیری از صدا افتادن در قسمت توربو

 سرویس توربو شارژ تمامی خودروهای سواری را در مجموعه توربو شارژ سنتر انجام میشود. در نتیجه اگر خودرو توربو داری ! و ماشینت 80 هزار تا یا بیشتر رفته با مراجعه به توربو شارژ سنتر و پکیج سرویس دوره ای از توربو شارژ ماشینت به خوبی مراقبت کن .


سرویس دوره ای توربو شارژ عاملی مؤثر بر روی افزایش بازدهی اتومبیل به شمار می رود. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی سال های متوالی است که توانسته به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش و تعمیرات سیستم های توربو شارژ فعالیت داشته باشد. هر چه از عمر موتورهای تقویت شده می گذرد، قطعاً نیاز به انجام سرویس دوره ای توربو شارژ خواهید داشت. در این صورت بتوانید کوچکترین مشکلات و نقص های فنی بوجود آمده برای موتور را مرتفع نمائید. با انجام این کار می توانید از توسعۀ نقص فنی و پرداخت هزینه های سنگین برای تعمیرات توربو شارژ موتور پیشگیری نمائید.

ارائه خدمات سرویس دوره ای توربو شارژ

پیشرفت تکنولوژی شرایطی را برای ساخت و راه اندازی موتورهای توربوشارژ فراهم نمود. در گذشته خودروی سریع به اتومبیلی اطلاق می شد که در قسمت زیرین کاپوت آن از موتورهای حجیم با سیلندرهایی در تعداد زیاد استفاده می نمودند. بدین ترتیب شاهد اتومبیل هایی با قد و قواره های بزرگ و در عین حال کارایی پایین و از مصرف سوخت بالا برخوردار بودند. با گذشت زمان و به لطف فناوری روز دنیا، متخصصین توانستند موتورهایی با حجم یک سیلندر با همان پیشرانه، قدرت موتور را دو چندان نمایند. انجام سرویس دوره ای توربو شارژ یک نیاز محسوب می شود چون هر چند وقت یکبار ممکن است به دلایل مختلفی میزان راندمان و بازدهی موتور کاهش پیدا کند که در این صورت با اجرای این کار می توان از تحمیل فشار بیش از اندازه به موتور جلوگیری نمود و همچنان بازدهی و توان موتور اتومبیل را حفظ کرد.

سیستم توربو شارژ موتور نیز همانند دیگر قسمت های اتومبیل نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. توربوشارژ قطعه ای کاربردی است که متشکل از یک کمپرسور با دو توربین می باشد که به یکدیگر متصل شده اند. گازهایی که هنگام احتراق بنزین از قسمت خروجی موتور، انرژی جنبشی مورد نیاز برای چرخاندن توربین ها را فراهم می کند. این در حالی است که توربین دوم هوای ورودی به پیشرانه را متراکم ساخته و شرایط برای ترکیب اکسیژن بالا با سوخت بنزین مهیا می

گردد. در انتهای این فرآیند می توانید شاهد افزایش بازدهی و تولید قدرت بیشتر برای موتور اتومبیل باشید. بدیهی است اجرای سرویس دوره ای توربو شارژ بهترین راهکار برای حفظ همین پروسه در فرآیند عملکرد کلی موتور توربو شارژ خودرو باشیم.

سرویس دوره ای توربو شارژ

هزینۀ سرویس دوره ای توربو شارژ

جهت اطلاع از هزینۀ سرویس دوره ای توربو شارژ می توانید با مرکز خدمات دهی فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی خدمات توربو شارژ و تیونینگ خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به مشتریان خود می باشد. به طور کلی عوامل متعددی بر روی افزایش طول عمر توربو شارژ خودرو تأثیرگذار می باشد که صرف هزینه برای انجام سرویس دوره ای توربوشارژ لازم و ضروری است.

 یکی از عوامل مخرب و آسیب زا در سیستم توربو شارژ موتور مرتبط به پروسۀ روغن کاری موتور می شود. عمدتاً جهت افزایش بازدهی و روان کاری قطعات بلبرینگ و اتصالات دوار به کار رفته در ساخت توربو شارژ اقدام به روغن کاری سیستم موتور می نمایند. از روغنی با خلوص، فشار و شدت جریان مناسب جهت روان کاری موتور توربو شارژ بهره گرفته می شود. در عین حال ایجاد وقفه در فرآیند سرویس دوره ای توربو شارژ، استفاده از روغن موتور نامناسب، عدم فیلتراسیون اصولی روغن و الگوی نامناسب هنگام رانندگی از عوامل مخرب در سیستم روانکاری موتور توربو شارژ به شمار می رود که به طور مستقیم بر روی عملکرد کلی موتور تأثیرات منفی خواهد داشت. جهت دریافت خدمات سرویس دوره ای توربو شارژ خودروهای سواری و اورکراس می توانید از تخصص مهندسین مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی بهره گیرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()