09127044314
سبد خرید 0

خدمات توربو شارژ

خدمات توربو شارژ توسط یک تیم مهندسی مجرب به متقاضیان ارائه داده می شود. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در عرصۀ فروش، تعمیر و هر گونه خدمات توربو شارژ راه اندازی شده است و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به آنان می باشند. توربو شارژ حاصل تکنولوژی روز دنیا است و به منظور تقویت موتور اتومبیل های سبک و سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. راه اندازی مراکز خدمات توربو شارژ به صورت تخصصی بر روی ارائه چنین خدماتی تمرکز دارند و همواره با بهره گیری از نیروی متخصص متناسب با نیاز مشتریان، خدماتی منجمله تعمیرات و سرویس دوره ای سیستم توربوشارژ خودرو را ارائه دهند.

خدمات توربو شارژ در توربو شارژ سنتر 


1- سرویس دوره ای توربوشارژ ( پکیج سرویس دوره ای )

کسانی که خودروهای توربو شارژ یا تنفس مصنوعی دارند باید یک نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشند سرویس دوره ای ! سرویس دوره ای به اندازه تعویض روغن موتور شما مهم است چرا ؟ در مواقع استفاده از خودرو توربو با توجه به درگیر بودن مداوم توربو در سیستم قدرتی خودرو و با هربار گاز مستقیم شما روی پدال پره توربو تا 200 هزار دور در دقیقه میچرخد و با توجه به این استحلاک بالا قطعات داخلی توربو فاید یا حتی خراب میشود و از عملکرد کلی توربو میکاهد و در صورت عدم سرویس یا تعویض قطعات داخلی توربو شارژ به صورت کلی خراب میشود و حتی ممکن است به قطعات دیگر آسیب وارد شود . 

از این رو کسانی که خودرو توربو شارژ دارند هر 80 هزار کیلومتر باید توربو خودرو را سرویس کنند تا از خرابی کلی توربو شارژ و کاهش بازدهی آن جلوگیری شود مجموعه توربو شارژ سنتر با تخصص مستقیم در حوزه توربو شارژ پکیج سرویس دوره ای یا اورهال توربو را در مجموعه خود دارد و  شما با مراجعه به مجموعه میتواند توربو شارژ سنترخود را سرویس کنید.

چرا توربو باید(80 هزار کیلومتر) سرویس شود ؟

1 - جلوگیری از خرابی کلی توربو شارژ

2 - افزایش توان توربو شارژ مانند روز اول

3 - جلوگیری از صدا افتادن در قسمت توربو

 سرویس توربو شارژ تمامی خودروهای سواری را در مجموعه توربو شارژ سنتر انجام میشود. در نتیجه اگر خودرو توربو داری ! و ماشینت 80 هزار تا یا بیشتر رفته با مراجعه به توربو شارژ سنتر و پکیج سرویس دوره ای از توربو شارژ ماشینت به خوبی مراقبت کن .


2 - آپگرید توربو شارژ ( پکیج آپگرید توربو شارژ ) :

در صورت کلی آپگرید توربو شارژ مبحث پیچیده و بسیار تخصصی میباشد پس به صورت خلاصه آپگرید یعنی تغییر توان توربو شارژ از توان و فشار کم فعلی آن به توان و فشار زیاد با استفاده از تغییرات تخصصی روی خود توربو مانند تغییر پره هوا و دود توربو تراشیدن بعضی نقاط و ... که در مجموعه توربو شارژ سنتر با مراجعه به پکیج آپگرید توربو میتوان آن را تغییر دهیم . 

برای مثال توربو شارژ سمند سورن یا دناپلاس را میتوان در استیج 2( تا  200 اسب بخار)  یا 3( تا 270 اسب بخار با تغییرات موتوری ) آپگرید کرد .اما این آپگرید با شرایطی باعث افزایش توان خودرو میشود ( - خودرو باید بعد آپگرید مپ شود - برای افزایش توان بیشتر از لوازم مانند هدرز و دانپایپ و ... استفاده شود که داخل مجموعه توربو سنتر موجود است) 

- برای ارتقای خودرو توربو شارژ خود میتوانید با مراجعه به قسمت لوازم توربو شارژ سایت قسمت تیونینگ اطلاعات کافی را کسب کنید.

برای اطلاعت بیشتر با کارشناسان مجموعه توربو شارژ سنتر تماس حاصل فرمایید.


شرح خدمات توربو شارژ

توربو شارژ دارای ساختار پمپ دمنده است که شرایط مناسبی را برای ترکیب حجم زیادی از اکسیژن را با بنزین برای بهبود سیستم احتراق اتومبیل فراهم می آورد. نحوۀ عملکرد این قطعۀ مکانیکی بدین شکل است که اکسیژن بیشتری را وارد سیلندرهای موتور می کند و مجهز به یک پمپ گریز از مرکز می باشد. این قطعه به وسیلۀ گازهای خروجی بدست آمده از فرآیند احتراق به کار می افتد و می تواند باعث ایجاد فشار و قدرت مضاعف به موتور خودرو گردد. ارائه خدمات توربو شارژ توسط برخی از مراکز که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند، صورت می گیرد.

قطعۀ توربو شارژ مجهز به کمپرسوری است که دارای دو چرخ پره دار می باشد که از قسمت دو سر یک محور به یکدیگر متصل هستند. یکی از آنها دارای وظیفۀ کمپرسور و دیگری همچون توربین نقش ایفا می کنند. دودهای حاصل از احتراق بنزین که قصد خارج شدن از موتور را دارند، وارد توربین شده و آن را به گردش درمی آورند. از گردش حاصل کمپرسور در یک راستا، محور اصلی به حرکت درآمده می شوند و به نوعی هوای تازه را وارد اتومبیل نموده و با تزریق هوای فشرده به مخزن احتراق، شرایط برای افزایش قدرت موتور فراهم می گردد.

خدمات توربو شارژ

بهترین مرکز خدمات تخصصی توربو شارژ

حال اگر اختلال فنی حین عملکرد این سیستم بوجود آید، پیشنهاد می کنیم از خدمات توربو شارژ که توسط تیم مهندسی مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی ارائه داده می شود، بهره مند گردید. این مجموعه در ابتدا به بررسی دقیق عملکرد موتور توربوشارژ می پردازد و سپس متناسب با نقص فنی که برای اتومبیل ایجاد شده است، اقدام به تعمیر سیستم توربو شارژ می نمایند.

با توجه به اینکه نصب قطعۀ توربوشارژ در عملکرد و توان خروجی موتور تأثیرگذار می باشد، رانندگان می توانند از خدمات سرویس دوره ای توربو شارژ در راستای پیشگیری از گسترش ایرادات و نقص فنی برای موتور اتومبیل بهره مند گردند. با توجه به اینکه جهت افزایش قدرت موتور، هوای فشرده شدۀ زیادی توسط توربو شارژ تولید می شود. در برخی از مواقع اجزای مختلف توربو دچار آسیب دیدگی و نقص فنی می شوند که در این صورت نیاز به رسیدگی و مرتفع نمودن ایرادات سیستم تقویت کنندۀ موتور می باشیم. با مراجعه به مرکز خدمات توربو شارژ در تهران می توانید جهت تعمیر و یا سرویس توربو شارژ اتومبیل خود اقدام نمائید.

هزینۀ خدمات توربو شارژ

هزینۀ خدمات توربو شارژ بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد. به عبارتی میزان آسیب و نقص فنی که برای سیستم توربو شارژ موتور ایجاد گردیده، هزینۀ نهایی تعمیرات و سرویس توربو شارژ موتور تعیین می گردد. همانطور که می دانید موتور به عنوان قلب اصلی اتومبیل به شمار می رود و به نوعی واحد کنترل الکترونیکی است که نقش بسزایی بر روی قدرت موتور در زمان افزایش سرعت اتومبیل دارد. تفاوت جزئی میان قطعات توربو شارژ و سوپر توربوشارژ وجود دارد. از این رو تیم متخصص فروشگاه توربو شارژ به عنوان یکی از کلینیک های فنی در حوزۀ خدمات تخصصی توربو شارژ فعالیت می کند و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()